Bergstein nerd bril nerd bril piercing nerd bril piercing oozoo horloge oozoo horloge Ipanema zonnebril2 Zonnebril1 ipanema4 ipanema3 ipanema2 ipanema1 Loulou4 display1 Display ipanema josh1 josh2 josh3 josh4 josh5 display2 oozoo horloge Ipanema Bergstein sieradendoos Sieradendoos ipanema Bergstein Spaanse sloffen zonnebril ipanema
0

Contact met Snabbafashion

 

Voor vragen over jouw bestelling stuur ons dan een mailtje en wij beantwoorden die binnen 1 werkdag of neem telefonisch contact met ons op.

 

Snabbafashion

Hazekoog 10

1822 BS Alkmaar

BTWnr. NL184834441b01

kvknr.    60581999


Nederland:

telefoon       : 0617600396

e-mail          : info@snabbafashion.nl

 

Vanuit België

telefoon: 0031 617600396

e-mail          : info@snabbafashion.nl

                              

   

Veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kan op onze webshop een bestelling plaatsen door bij een product dat je wilt bestellen op de roze button 'in winkelwagen plaatsen' te klikken. Door vervolgens rechtsboven op 'winkelwagen' te klikken, kom je in het bestelproces en doorloop je alle stappen om de bestelling af te ronden. Het product blijft in je winkelwagen, als je bent aangemeld als klant. Mocht je de bestelling later willen betalen dan is dat altijd mogelijk. Mocht je vragen hebben over het bestelproces dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via mailto:info@SnabbaFashion.nl

Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Als de bestelling die je geplaatst hebt nog niet is verzonden, kun je deze kosteloos annuleren. Om een bestelling te annuleren kun je contact opnemen met onze klantenservice via  mailto:info@SnabbaFashion.nl

Zit ik direct vast aan mijn aankoop?
Nee, bij een aankoop op onze website is er sprake van herroepingsrecht. Je hebt 14 dagen de tijd voordat de koop is gesloten. Je hebt dus alle tijd om de aankoop goed te bekijken en te passen. Mocht het artikel toch tegenvallen of niet naar wens zijn, dan kun je dit binnen de 14 dagen ruilen of retourneren. Onder de kopjes 'kan ik mijn bestelling omruilen' en 'kan ik mijn bestelling retourneren' staat uitgelegd wat je daarvoor moet doen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Als je een bestelling voor 16.00 uur hebt geplaatst en het product is op voorraad, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Wij versturen bestellingen als enveloppenpost of als pakketpost. Enveloppenpost gaat sneller als pakketpost. Wij versturen alle pakketten met GLS. Wij streven ernaar om binnen 1 a 2 dagen een bestelling te leveren ook voor klanten uit België. Wij zijn hierbij wel afhankelijk van de bezorging van Postnl. Het kan wel eens voorkomen dat dit langer op zich laat wachten. Je ontvangt van ons een mail met daar in het track en tracé nummer van je pakket (geldt niet voor poststukken). Je kan via GLS ook aangeven of je het pakketje wilt ophalen bij een afhaalpunt of op een ander adres.
Voor poststukken sturen wij een mail wanneer deze wordt verstuurd.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van een geplaatste bestelling.Wat moet ik doen?
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via mailto:info@SnabbaFashion.nl

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je een mailtje sturen naar mailto:info@SnabbaFashion.nl . Wij kunnen je wachtwoord opzoeken of deze resetten.

Kan het gebeuren dat een artikel dat ik heb besteld niet meer op voorraad is?
Wij houden ons voorraadsysteem dagelijks bij. Het kan echter voorkomen dat een artikel niet is afgeboekt en op onze site nog wel op voorraad staat. Mocht dit gebeuren dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om een passende oplossing te zoeken. Wij kunnen het aankoopbedrag terugstorten of je kunt een ander artikel uitzoeken.
Wij geven in het geval van een defect van een product wat binnen de garantie, de mogelijkheid om dit te laten repareren of als dat niet meer mogelijk is om te ruilen voor een nieuw artikel. Mocht onverhoopt het aangekochte artikel niet meer te leveren zijn, dan kan de klant een ander product (tegen dezelfde waarde) uitzoeken. Wij geven in dit geval nooit het aankoopbedrag terug van het aangekochte artikel.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Op het moment dat je het artikel retour wilt sturen stuur dan een mail naar
mailto:info@SnabbaFashion.nl. Wij zullen je dan een retour-formulier mailen. Je dient op dit formulier aan te geven welk artikel je wilt ruilen of retourneren. Het retour-formulier dient meegestuurd te worden in het pakket.

Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd:

  • In onbeschadigde staat
  • Indien mogelijk in de originele verpakking
  • Met aangehecht prijskaartje
  • Ongedragen of ongebruikt
  • Piercings mogen worden omgeruild (geven hier geen geld voor terug).
Let op: Het risico van de retourzending is voor rekening van de klant, evenals de verzendkosten door ons te maken bij ruiling.

Kan ik mijn bestelling omruilen?
Ja, je kunt je bestelde product omruilen voor een andere maat, kleur of artikel. Stuur het artikel met het retour-formulier, naar ons op. Geef op de retour-formulier duidelijk aan dat het om een ruiling gaat. Vermeld ook de maat en kleur van het artikel waar je het voor wilt ruilen.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen binnen Nederland betaal je geen verzendkosten*.
*Voor bestelling onder de €4,95 rekenen wij €1,25 verzendkosten (Nederland).

   Voor zendingen naar het buitenland gelden de volgende verzendkosten:

* (verzendkosten: € 5,00): België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, 
   Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden.

Worden de verzendkosten voor een retourzending vergoed?
De verzendkosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant. Een uitzondering hierop is als het een fout betreft die Snabbafashion heeft gemaakt. Voor ruilingen worden verzend-administratiekosten in rekening gebracht (pakketpost € 4,95 en enveloppen post € 1,95). Let op: Het risico van de retourzending is voor rekening van de klant.


www.snabbafashion.nl copyright 2011-2017
Algemene voorwaarden | disclaimer | www.snabbafashion.nl | e-mail: info@snabbafashion.nl | Nieuwsbrief